Stolt men trött men ändå glad!

Livet utsätter en för prövningar och dom senaste åren mer än någonsin. Är det ödet eller ska det bara vara så, blir man starkare mentalt eller svagare?

För snart 3 veckor sedan tog jag ett stort beslut i livet, något jag är stolt över men som kommer kräva hårt jobb och vilja till förändring. Ett val som jag är glad att jag tagit!

Vill eller orkar inte skriva så mycket just nu, men det jag vet är att jag verkligen älskar min familj, mina två barn och min fantastiska sambo, utan dom skulle allt kännas tomt. Vi har som familj gått igenom en omtumlande resa dom senaste åren, många tårar, hopp och förtvivlan. Har vi blivit starkare av allt, jag vill hoppas det och det känns så!

f

Att man gör vissa val i livet är ofrånkommligt, det jag lärt mig dom senaste åren är att inte göra valen förhastat, det är lätt att drömma och glöma det som verkligen betyder något.

Jag är stolt över mig själv och min familj, nu låter vi sommaren bli så där bra som bara sommaren kan vara!!! Och ett stort grattis till Kia som klarat lappen, så imponerad av henne:-)

k

 

”En blomma behöver vattnas för att blomma”

#slutaaldrigdrömma

//Ola

Lämna en kommentar